Hírek Bulik, koncertek Fesztiválok Interjúk Lemezajánló Fotók / videók Fórum Képeslap Linktár

Hírek

Házhoz érkező ingyenlemez

Paul McCartney - Házhoz érkező ingyenlemez

Paul McCartney tavaly otthagyta kiadóját, az EMI-t, és a Starbucks nevű nemzetközi kávéházlánc által indított Hear Musichoz szerződött. A 2007 júniusában megjelent Almost Memory Full című albuma volt a lemezcég első kiadványa. A szerződés csupán egy albumra szólt, ám az első havi kimagasló eladási példányszám láttán a legendás énekes úgy döntött: marad a kiadónál. Nagy-Britanniában eddig közel százezer példányt értékesítettek a szóban forgó korongból, de néhány napon belül már legalább további kétmillió brit háztartásban lesz ott a nagylemez.

Az első hetek után a Memory Almost Full iránti érdeklődés megcsappant, s úgy látszik, túl sok maradt belőle raktáron, ugyanis a vasárnap standokra kerülő brit The Mail on Sunday ingyenes mellékleteként is megjelenik. A hetilap tavaly júliusban Prince albumát is ingyen adta – ám a Planeth Earth című nagylemez korábban kereskedelmi forgalomban nem volt kapható a szigetországban, ráadásul az amerikai megjelenés előtt több mint egy héttel jutott el a brit rajongókhoz. (Új Szó)

Puha József

2008. 05. 16.

A cikk küldése emailben A cikk nyomtatása

Neked mi a véleményed?

Puha József 2008. 05. 16. 0:00
Neked mi a véleményed a cikkről?

Nick-név:

Ellenőrző kód
Ellenőrző kód:

Nem regisztrált felhasználók csak nick-név megadással szólhatnak hozzá a fórumhoz.

Belépés » | Regisztráció! » | Miért is legyek regisztrált felhasználó? »

Házhoz érkező ingyenlemez cikk képei
Paul McCartney - Házhoz érkező ingyenlemezPaul McCartney - Házhoz érkező ingyenlemez