Lemezajánlók
At the Wheels of Steel
A techno-fanatikus thai szexbomba, Gayle San a múlt év kezdete környékén ismét egy kiváló mix-CD-vel lepte meg rajongóit. A szingapuri istennő mintegy 10 éve költözött Európába, természetesen Londonba, ahol rövid idő után a Limelight rezidense lett. Ezt követően a Final Frontiers-ben pakolgatta a korongokat, s közben mindent megtanult a lemezlovasságról. Hamarosan a techno Mekkájaként számon tartott frankfurti Omen klubtól is megkeresték (ahol Sven Vath a rezidens), később pedig Nyugat-Európa minden rendes klubjában megmutathatta, mit is gondol ő a könnyűzenéről.
Szóval a kislány második mixlemeze nagyon súlyosra sikeredett....legutóbb, ha jól emlékszem, a keceli Koronában vágta tönkre a hallójárataimat.... ez onnan jutott eszembe, hogy a lemez hallatán komoly deja-vu kerített hatalmába. Ami persze nem baj. A hölgy akkor sem, s e lemezen sem okozott csalódást tanárainak, Jeff Mills, Sven Vath és Richie Hawtin uraknak. Tökéletes, pengeéles és betonkemény technót pakolt össze, amely egyszerűen annyira dinamikus, hogy szerintem most mindenki velem együtt bólogat az épületben (merthogy természetesen épp ezt a lemezt hallgatom).
Csak néhány név és cím, a teljesség igénye nélkül: Jeff Mills Call of the Wind című alkotása éppúgy jellemző erre az igényes válogatásra, mint mondjuk Richie Hawtin Minus Orange című műve. De itt van a ritkaságnak számító Patterns of Force Pacou-tól vagy a Magnetic AA2 Ben Sims-től. Gayle San sem bírt magával, így három saját szerzeményét is a lemezre csempészte - lehet, hogy az eredetileg kinézett trackokra nem sikerült szerződést kötni - így a Get Crystalized, a Cross és a Lost in the Eastend, amelyek egyébként messze nem csökkentik a válogatás színvonalát, sőt emelik is az alkotás ívét.
Standard techno-arcoknak kötelező darab, sőt mindenkinek, aki a mindennapok elmebetegségre kényszerítő monotonitását szereti egy-egy hirtelen rohammal kitombolni magából.
2001. 02. 08.
Neked mi a véleményed?
Nem regisztrált felhasználók csak nick-név megadással szólhatnak hozzá a fórumhoz.
Belépés » | Regisztráció! » | Miért is legyek regisztrált felhasználó? »
Imádom a music.hu-t!
Lemezajánlók
Szabó Benedek és a Galaxisok: Cím nélküli ötödik lemez (Randy Hardcore Event Management)
Szabó Benedeknek ezúttal a pályafutása került válságba. Megszokta, hogy a Szabó Benedek és a Galaxis..
Kontor – Horváth: Acoustic (Tom-Tom Records)
Az Acoustic című lemez két népszerű zenész felszabadult játéka, örömzenéje. A sok hangszeren játszó ..
Anna and the Barbies: Indián (Supermanagement)
Az Anna and the Barbies Indián című nagylemezének borítójáról hiányzik a figyelmeztetés: fel kellett..
Koncert & party beszámolók
Havasi koncert-beszámoló – lehet ennél jobb?
Mivel lassan 6 éve ott vagyunk minden év végi Havasi koncerten, ezért volt már bőven tapasztalatom m..
Ákos koncert – a legjobbkor
Odafelé még azon töprengtem, vajon mennyire nyomja majd rá a bélyegét az estre az a méltánytalan, öv..
Ha ezt Bocelli láthatná... Havasi koncert show
Megvolt az idei Havasi show is, és aki eljutott valamelyik koncertjére (idén kettőt láthattunk, egy ..
Hírek
Karrierlehetőségek művészeknek a kultúra fővárosában, Pécsen
Informatikusnak kell tanulni, programozónak, mérnöknek, jogásznak, közgazdásznak, orvosnak – szinte ..
Három eszköz, amit mindenképp szerezzetek be, ha együttest alapítotok!
Megalapult a banda? Ez fantasztikus hír! Akkor kezdődhet is a munka, meg persze először is a beszerz..
3 helyzet, amiben a Rode stúdióeszközei tökéletesen teljesítenek
Bemutatjuk, miért jelentenek a Rode mikrofonok és stúdiókellékek tökéletes megoldást mind a profi, m..
Interjúk
Zene a feneketlen mélységből
A Hableány színesíti A Dal idei mezőnyét, de közben alaposan kilóg belőle. Mély, érzelemgazdag, gond..
Jelzőfény az útvesztőben
Talán nincs is még egy olyan elszánt szlovákiai magyar zenész, mint Puss Tamás. Folyamatosan ötletel..
„Egy tollvonással megszüntethető a szakmánk”
A koronavírus-járvány megsebezte a koncertipart, rávilágított a zenészek és a mögöttük dolgozók kisz..