Lemezajánlók
Diddy Dirty Money: Last Train To Paris (Universal)
Talán még saját rajongóinak is nehéz követniük Sean Combs-ot, aki először Puff Daddy, majd P. Diddy, aztán Diddy művésznéven futott, most pedig két énekesnővel társulva Diddy Dirty Money néven rukkolt elő új projekttel. A végeredmény azonban felülmúlja a várakozásokat.
Ki tudja, miért gondolja Sean Combs, hogy semmi sem bizonyítja jobban zenei megújulását, mint az, ha majdnem minden alkalommal új művésznéven készíti el aktuális anyagát. Puff Daddy, P. Diddy és Diddy után legújabb vállalkozása a Diddy Dirty Money nevet kapta, ez viszont nem egyszemélyes produkció: a szövegmondó Dawn Richard és Kalenna Harper énekesnőkkel alkot egységet. Márpedig egységben az erő!
Az új cucc meglepően friss és hatásos dalokkal büszkélkedhet, s még kevésbé van köze a hip-hophoz, mint amit eddig hallhattunk Sean Combs-tól. Erről egyébként a jól eltalált női vokálok, a tömérdek vendégművész, illetve az ötletes alapok gondoskodnak. Utóbbiak között több, elfeledett retro zenei stílus felfrissített megoldásával találkozhatunk.
Az I Hate That You Love Me-ben előkerült a diszkózongora, a katonai dobpergéssel feldobott Ass On The Floor pedig majdnem megismétli Robbie Williams Angels című gyöngyszemének verze-dallamát, de a zenei káoszt rafináltan fülbemászó énekkel felülmúló Yeah Yeah You World is nyerő tétel.
A Looking For Love ugyan emlékeztet az egykori Diddy-re, de ezen könnyű, és érdemes is túllépni, pontosabban léptetni: a The Sweet Inspirations You Roam When You Don’t Get It At Home című dalára épített telitalálatos Someone To Love Me ugyanis a lemez egyik legjobb darabja. S ha már a zenei kölcsönzéseknél tartunk, szintén dicséret jár azért, hogy a Diddy Dirty Money alig használt hangmintákat: a Someone To Love Me kivételével az Angels-ben találkozhatunk Jay-Z Where I’m From című nótájának alapjaival, illetve a ’97-ben elhunyt Notorious B.I.G. is – értelemszerűen – szalagról szövegel. (Másfelől viszont sajnos irdatlan mennyiségű sztárvendég szerepel a lemezen, ami valahol megkérdőjelezi Sean Combs formáció-ötletét. Merthogy Grace Jones-tól Lil Wayne-en és Justin Timberlake-en át Drake-ig és Usherig igen komoly a felhozatal…)
A hatásos indítás után ugyan leül az anyag: a túlzó elektronika sem tudja elfedni a Hate You Now dallamtalanságát, de ugyanígy üres a Your Love is, az viszont kifejezetten dühítő, hogy a négy (!) vendégművésszel rögzített Shades, hogy lehet ennyire semmitmondó… A Rihanna-verő Chris Brownnal rögzített Yesterday a lemez legnyálasabb darabja, míg a Strobe Lights house-elemeivel kifejezetten idegesítő, a Hello Good Morning pedig olyan, mintha Timbaland fiókjából esett volna ki egy-két éve…
Persze minden jó, ha a vége jó: a háttérbe puffogó klub-ütemű I Know énektémái hatásosak, a Coming Home pedig első helyen végzett a svéd kislemezlistán. S bár a borító szerint itt a vége, valójában kapunk még egy erőltetett, vocoderes ráadásdalt, de annyi baj legyen.
A Diddy Dirty Money nem volna rossz próbálkozás, ha nem sütne minden egyes dalról, még a bevezetőről is, hogy divatot akar teremteni, ám az ötletes megoldások közé számos elvetélt megoldás is került, a botrányosan béna és igénytelen lemezborítóról nem is beszélve. Négyes alá – jóindulattal.
Tracklista:
1. Intro
2. Yeah Yeah You World (közreműködik: Grace Jones)
3. I Hate That You Love Me
4. Ass On The Floor (közreműködik: Swiss Beatz)
5. Looking For Love (közreműködik: Usher)
6. Someone To Love Me
7. Hate You Now
8. Yesterday (közreműködik: Chris Brown)
9. Shades (közreműködik: Lil Wayne, Justin Timberlake, Bilal & James Fauntelroy)
10. Angels (közreműködik: Notorious B.I.G. & Rick Ross)
11. Your Love (közreműködik: Trey Songz)
12. Strobe Lights (közreműködik: Lil Wayne)
13. Hello Good Morning (közreműködik: T. I.)
14. I Know (közreműködik: Chris Brown, Wiz Khalifa & Seven Of Rich Girl)
15. Coming Home (közreműködik: Skylar Grey)
+
16. Loving You No More (közreműködik: Drake)
2011. 02. 20. 20:27
Neked mi a véleményed?
Nem regisztrált felhasználók csak nick-név megadással szólhatnak hozzá a fórumhoz.
Belépés » | Regisztráció! » | Miért is legyek regisztrált felhasználó? »
Imádom a music.hu-t!
Lemezajánlók
Szabó Benedek és a Galaxisok: Cím nélküli ötödik lemez (Randy Hardcore Event Management)
Szabó Benedeknek ezúttal a pályafutása került válságba. Megszokta, hogy a Szabó Benedek és a Galaxis..
Kontor – Horváth: Acoustic (Tom-Tom Records)
Az Acoustic című lemez két népszerű zenész felszabadult játéka, örömzenéje. A sok hangszeren játszó ..
Anna and the Barbies: Indián (Supermanagement)
Az Anna and the Barbies Indián című nagylemezének borítójáról hiányzik a figyelmeztetés: fel kellett..
Koncert & party beszámolók
Havasi koncert-beszámoló – lehet ennél jobb?
Mivel lassan 6 éve ott vagyunk minden év végi Havasi koncerten, ezért volt már bőven tapasztalatom m..
Ákos koncert – a legjobbkor
Odafelé még azon töprengtem, vajon mennyire nyomja majd rá a bélyegét az estre az a méltánytalan, öv..
Ha ezt Bocelli láthatná... Havasi koncert show
Megvolt az idei Havasi show is, és aki eljutott valamelyik koncertjére (idén kettőt láthattunk, egy ..
Hírek
Karrierlehetőségek művészeknek a kultúra fővárosában, Pécsen
Informatikusnak kell tanulni, programozónak, mérnöknek, jogásznak, közgazdásznak, orvosnak – szinte ..
Három eszköz, amit mindenképp szerezzetek be, ha együttest alapítotok!
Megalapult a banda? Ez fantasztikus hír! Akkor kezdődhet is a munka, meg persze először is a beszerz..
3 helyzet, amiben a Rode stúdióeszközei tökéletesen teljesítenek
Bemutatjuk, miért jelentenek a Rode mikrofonok és stúdiókellékek tökéletes megoldást mind a profi, m..
Interjúk
Zene a feneketlen mélységből
A Hableány színesíti A Dal idei mezőnyét, de közben alaposan kilóg belőle. Mély, érzelemgazdag, gond..
Jelzőfény az útvesztőben
Talán nincs is még egy olyan elszánt szlovákiai magyar zenész, mint Puss Tamás. Folyamatosan ötletel..
„Egy tollvonással megszüntethető a szakmánk”
A koronavírus-járvány megsebezte a koncertipart, rávilágított a zenészek és a mögöttük dolgozók kisz..